Slöheten sätter till, samt saker skitersej totalt

Ja påsk helgen vart det inte så himla mycket gjort, städade av lite i garaget och satt mest och funderade på hur i hela helvete man ska få ihop bilen igen....nåväl det ger sej nog med tiden. har dock fått min nya kamera och plåtat som tusan, ska posta lite mera bilder när jag får ork att sortera dom, jag har oxå sett ljuset, inte fullt så dramatiskt som det verkar nya lysrörs amaturer är monterade både i tak och på vägg så nu har man solbrillor på sej istället...gött som tusan.
Vad ha då skitit sej? min kompressor har fått nog och måste lagas för visso inget jätte alvarligt reservdelar på jula för ca 180kr misstänker dock att frakten blir lika mycket, då är det riktigt drygt att bo i skogen som jag gör, den andra riktigt DÅLIGA och USLA nyheten var att företaget som skulle leverera min nya framvagn till bilen ringde i går och sa "tyvärr har priset gått upp något" *suck* från ett pris på acceptabla 1995 til 3695!!!!! jag kommer nog aldrig att handla av dom igen. så om det är någon där ute som råkar ah en framvagn till en bubbla -69 så hojta gärna till. har för visso hört av mej till andra företag om en dylik tingest så man hoppas ju att det går att få tag på en till vettiga pengar,  det känns som om projektet står och faller lite på den delen men egentligen är det ingen panik det är nog mest jag som målar fan på väggen i onödan....
ikväll ska jag nog bänka mej i garaget igen och försöka få isär resten av framvagnen..hoppas orken finns kvar när men väl kommer hem efter jobbet...
Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0